scoop makelaardij

ontmoet joost verbaas, het gezicht van scoop makelaardij.

onze missie

een nieuwe makelaar met zijn unieke en ervaren identiteit laten uitblinken en opvallen in de overvolle huizenmarkt.

fotografie

videografie

branding

start missie

hoe kun je in een overspannen huizenmarkt met vele makelaars een nieuwe verkoper van huizen laten opvallen? met die vraag zaten wij samen met joost aan tafel. door middel van nauwe samenwerking is de naam scoop en de gehele uiting hieromheen tot stand gekomen.

missie geslaagd

het object waar je joost aan herkent is toch zeker wel zijn bril. dit hebben wij meegenomen in de algehele branding voor zijn toekomstige eigen makelaardij. door de koppen bij elkaar te steken hebben we de naam scoop (zicht, primeur) bedacht en hier een huisstijl bij ontwikkelt die fris en vertrouwd oogt. deze branding hebben wij verder uitgewerkt in content voor social media, fotografie en videografie.

videografie

ontdek het verhaal van joost, trotse eigenaar van scoop.

fotografie

daar hoort natuurlijk ook een fotoshoot bij.

meer zien?

scoop makelaardij

Start typing and press Enter to search